Så mycket att skriva, så lite tid...

Kommentera

Sverige har tagit ett antal medaljer sen sist!
Just de gångerna är man bra stolt över att vara svensk!



Bild från google
Medaljerna vid OS i Vancouver 2010. Skapligt feta!

GULD:

Charlotte Kalla
Markus Hellner
Herrlaget i stafett
Björn Ferry

SILVER:
Anna Haag
Damer sprint

BRONS:
Anja Pärson
Johan Olsson

Vilka sanslösa prestationer alla stått för!
Synd bara att det gått som det gått i hockeyn... Vad ska man säga... eller jag ska inte säga något för det har tidningarna och alla andra redan gjort... Men besviken det är man ju självklart...

Lite ledesn i ögat över att inte damerna fick en medalj igår i stafetten.
De hade varit värda det!

Curlingdamerna i final och herrarna ska spela om brons!
Håller alla tummar jag har :)


I lördags lyckades jag skära mig med en kniv, rakt över pekfingret.
Det gjort så in i H%#&% ont, har aldrig gjort det förut så det var en ny upplevelse (dock inte en trevlig sådan). Har tappat känseln på ett ställe på sidan av fingret och tror jag varit i nån nerv och för om jag stöter till fingret kör det till i hela handen. Riktig obehaglig känsla!
Snö har vi fått så vi tiger också!
Men idag regnar det, kändes som vår när jag gick till bussen imorse +0,7 grader.
Det är skapligt halt ute nu... Min buss kom inte imorse för den hade kört i diket :/ Synd att jag inte visste det när jag gick ut så hade jag sluppit stressa iväg...

Hoppas på vår snart!
Men först ska vi till Lofsdalen och susa nerför backarna :)
Idag/kväll ska jag till Norge och spela paintball.
Ser fram emot det som tusan! :D:D:D
Men inte bussfärden dit... Hoppas på att de har duktiga chafförer vid Go By Bus!

Om 3h får jag åka hem från jobbet - GILLAR!

//M